Tuesday, October 19, 2010

MetrO Pagie...






MAUT...polis memeriksa mayat mangsa yang maut dalam kemalangan pagi semalam.  Gambar kecil, Foo.
nGeriNyeerrr....


SEREMBAN: “Saya nampak treler menghala ke arah kami dengan laju lalu menarik ibu ke tepi, namun saya terkejut menyaksikan bapa melambung selepas dirempuh treler itu,” kata seorang mangsa kemalangan maut membabitkan sebuah treler dan Proton Saga di Kilometer 252.7 Lebuhraya Utara-Selatan, dekat sini, pagi semalam.
Lew Chin Shiong, 19, berkata dalam kejadian kira-kira jam 5.45 pagi semalam, jiran mereka, Foo Hui Theng, 19, pelajar sebuah kolej, berada di tempat duduk belakang kereta maut di tempat kejadian, manakala bapanya, Liu Ah Gan, 55, cedera di badan dikejarkan ke Hospital Tuanku Jaafar Seremban (HTJS) untuk mendapatkan rawatan.

“Ketika kejadian, saya, bapa dan ibu Tan Siew Neo, 49, berada di luar kenderaan untuk menolak kereta itu yang rosak. Apabila bapa cuba memasuki lorong kecemasan, kereta itu terhenti di lorong kiri.


“Bagaimanapun, ketika hendak menolak kereta itu, tiba-tiba sebuah treler muncul lalu merempuh belakang kereta dan bapa berada di sebelah kanan,” katanya ketika ditemui di sini, semalam.





No comments:

Post a Comment