Tuesday, October 5, 2010

SAMBUNGAN 5_MISI GEREJA YAHUDI

Dialog Temubual (Bahagian 1/3):



Pernahkah anda mendengar tentang The Last Pope ?
Pernahkah anda mendengar tentang Pope Roman Peter II ?
Pernahkah anda mendengar tentang Cantus ?
Pernahkah anda mendengar tentang Benidictine Order ?
Di sini saya ingin berkongsi cerita & diharap dengan perkongsian ini sedikit sebanyak dapat membuka mata kita tentang apa yang sebenarnya sedang terjadi,
pada masa sekarang & akan terjadi tak lama sahaja lagi…


" 2 minggu lepas semasa saya di New York, USA,
terjadi 1 peristiwa yang telah mem-brainwash-kan saya,
cerita nyer macam ni….."

Semasa saya dan pak cik bersiar2 di kota selepas singgah di sebuah kedai,
pak cik telah tercicir barang yang dia beli,
saya pulak tunggu dia dekat kereta dan terasa nak berak pulak…
tak tahan giler,
nak cari tandas tanya orang ada dekat situ, balon je la kan...
gereja pun gereja la tumpang berak jer…
rupanyer gereja tu ada buat satu ceremony,
ada orang pakai jubah dan topi segitiga,
tengok air muka macam yahudi laknat jer…lantak ar…
Bila sampai rumah pak cik aku,
orang yang pakai jubah setan tu jadi jiran pulak…
selang 2 rumah jer…
2 minggu aku dah spy dan tegur org ni…
takda apa2 pun hidup macam orang biasa jer…
sampai la 1 topik perbualan tu…

beRSAMBUNG............................


No comments:

Post a Comment